ما که هستیم
درباره موجی نو
تولید محتوا، کاری که دوستش داریم!
از استراتژی محتوا و تقویم محتوا تا تولید محتوا و انتشار آن را به صورت یکپارچه دریافت کنید.
موجی نو، پلتفرم سفارش تولید محتوا به صورت آنلاین است که مسیر رسیدن به محتوای حرفهای را ساده و سریع کرده است. ده ها نویسنده متخصص در موجی نو مشغول بهکارند که میتوانند متونی با کیفیت بالا را در حوزه تخصصی شما خلق کنند. با موجی نو، نه لازم است نگران استراتژی محتوا و شیوه تولید محتوا باشید، نه نگران محتوای سئو شده و انطباق با موتورهای جستجو. تولید محتوا در موجی نو سازگار با استانداردهای تولید محتوا انجام میشود تا محتوایی حرفهای، «همانطور که باید» به شما تقدیم شود.
تنها به تعداد کلمات، هزینه پرداخت کنید
اگر برای محتوای وبلاگ، توضیحات محصول و یا رپرتاژ آگهی خود به محتوای حرفهای نیاز دارید، سرویس تولید محتوای موجی نو میتواند در زمان کوتاهی شما را به مقصودتان برساند. هزینه تولید محتوا در موجی نو مقرون به صرفه است و متناسب با کیفیت محتوا تعریف و تنظیم شده است. شما میتوانید جزییات قیمت گذاری هر محتوا را در قسمت هزینه تولید محتوا مشاهده کنید.
رویای موجی نو
موجی نو «امید» دارد که بتواند به قدر توان خود، کیفیت محتوای فارسی را ارتقا بدهد. ما باور داریم که تولید محتوا، پیش از آنکه اقدامی تجاری قلمداد شود، اتفاقی هنرمندانه است و تولید کنندگان محتوا، باید بتوانند متناسب با نیاز مشتری، محتوایی کاربرپسند و ارزشآفرین را تولید کنند. به همین دلیل، تمرکز بسیار زیادی بر روی فرایند جذب کاربران نویسنده گذاشتیم و تلاش میکنیم که به طور مستمر، کیفیت تولید محتوا در موجی نو را ارتقا دهیم.
همچنین شما در موجی نو میتوانید برای نشر محتوای متنی به صورت رایگان در زمینه های گوناگون در قالب مقاله درج خبر ترفند آموزش تحلیل و بررسی ریپورتاژ برای مقاصد گوناگون سئو گرفتن بک لینک معرفی و تیلیغ کسب و کار مستقیم و یا غیرمستقیم با حل مشکلات کاربران ریپورتاژ خبری ریپورتاژ آگهی فروش محصولات اراءه خدمات خود یا دیگران به شکل همکاری در فروش و یا فریلنسری می باشد
چرا موجی نو؟
ما خود را یک شرکت تولید محتوا تعریف نمیکنیم، بلکه تلاش میکنیم خود را شریک و همراه شما در مسیر موفقیت بدانیم. از همین رو، سعی نمودهایم تا امکانها و شرایطی را فراهم کنیم که همکاری با موجی نو کسبوکار شما ساده و اثربخش باشد.
ضمانت کیفیت و اصالت
موجی نو کیفیت و اصالت محتوا و خدمات ارائه شده را ضمانت میکند و در صورت وجود مغایرت، بر اساس رویه عودت وجه، همهی هزینهها برگردانده خواهد شد.
مشاوره رایگان
در انتخاب سرویسهای مختلف به راهنمایی نیاز دارید؟ از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. همکاران متخصص محتوا آماده پاسخگویی به درخواستهایتان هستند.
پشتیبانی آنلاین
در موجی نو میتوانید از طریق گفتگوی آنلاین، سیستم پشتیبانی و یا تماس تلفنی سوالها و درخواستهای خود را مطرح کنید.
مشتریان موجی نو
موجی نو فقط تولید محتوا نیست! هرآنچه برای راه اندازی کسب و کاری موفق نیاز دارید اینجاست
درج محتوا جهت بک لینک ، بازاریابی ، ریپورتاژ آگهی و اهداف دیگر برای تبلیغ کسب و کار وبسایت شخصی خود و یا مشتریانتان.
تیم موجی نو
تیم موجی نو به 4 نفری که اینجا میبینید محدود نمیشود. ما همه نویسندگان و مشتریان موجی نو را نیز همراه خود میدانیم. رویای ما بدون همراهی نویسندگان و مشتریان میسر نخواهد شد.
علیرضا روستای
مدیر بازاریابی
آرتان روستای
مدیر محتوا
راحله هاشمی
کارشناس محتوای صمعی بصری
هانیه ابویی
کارشناس ارتباط با مشتریان
استانداردهای محتوا در موجی نو
یکی از چالشهای وب فارسی، نبود (یا کمبود) محتوای کارآمد، بهینه و استاندارد است. ما در نویسش، سعی داشته و داریم که به قدر و سهم خود، به ارتقای سطح کیفی محتوا کمک کرده و بر مبنای دادههای در اختیار، الگوها و استانداردهایی را برای ترویجِ تولیدِ محتوای با کیفیت در اختیار همگان قرار دهیم.
آنچه در پس از این میخوانید، مجموعهای از استانداردهای ساده و کاربردیست که رعایتشان منجر به بهبود محتوای فارسی برای وب و در وب میشود. مخاطبین این استانداردها، نه صرفا خانوادهی نویسش که هر شخصیت حقیقی و حقوقی دیگریست که میخواد در وب و برای مخاطبین آنلاین متنی نگارش کند.
مبنای تهیهی این استانداردها، تجربهی حاصل از تعامل با بیش از ۱۰0۰ مشتری و فرایند طی شده در تولید چندده هزار محتوا در نویسش است. علاوه بر آن، ما مشغول دریافت بازخورد از متخصصان این حوزهایم و به طور مستمر به اصلاح، توسعه و بهبود این استانداردها خواهیم پرداخت. استانداردهای نویسش به سه بخش کلی تقسیم شدهاند:
استانداردهای زبان و آوا
زبان، شاکلهی اصلی گفتمان و هر نوعی از محتوای نگارشیست. بسته به آنکه در چه جغرافیایی و برای چه گروهی از مخاطبان به تولید محتوا و متن میپردازید، تبعیت از قواعد و الزامات آن زبان بر هر چیز دیگری اولویت دارد. زبان فارسی شکر است و در تولید محتوای فارسی باید به آن مسلط بود از ظرایفش مطلع بود. رعایت استانداردهای زبان در تولید محتوا، ضمن کمک به پایایی این میراث ارزشمند، محتوایی خوانا و «سالم» را برایمان به ارمغان میآورد.
استانداردهای درونمایه و ساختار
هر محتوا بر موضوع و نیتی مشخص استوار است که باید در تمامِ متن نمود عینی قابل درک داشته باشد. علاوه بر این، مخاطب محوری عنصری کلیدی در تولید محتوایی کاربردیست که باید به عنوان یکی از ارکان کلیدی تشکیل دهندهی متن/محتوا مورد توجه قرار گیرد. استانداردهای درونمایه (مضمون) و ساختار (فرم) محتوا، به تولید کنندهی محتوا کمک میکند تا متنی متناسب با هدف، موضوع و مخاطب تولید کند.
استانداردهای خوانایی و دسترسپذیری
شکل، نوع توزیع و مصرف محتوا در وب دارای اقتضائات و شرایطی مختص به خود است که رعایت آنها موجب افزایش خوانایی و توسعهی دسترسپذیری به محتوا میشود. آنچه به عنوان «بهینهسازی برای موتورهای جستجو» از آن یاد میشود، عموما حول معیارهای کمی و کیفی میچرخد که نهایت، موجب افزایش خوانایی متن برای انسانها و رباتها (موتورهای جستوجو) میشود. استانداردهای این بخش، متضمن بهینه بودنِ متن برای دسترسی به آن است و در نهایت کمک میکند که محتوایی تولیدی، کارکردی موثرتر در ارتقای جایگاه در موتورهای جستوجو داشته باشد.
مجله اینترنتی موجی نو
1401/10/11