font-family: 'Vazir', Arial, sans-serif; font-weight:normal;
menusearch
moujino.ir

تیترهایی که هرگز نمیتوانند نتیجه بخش باشند!

جستجو
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۹:۵۱
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ یکشنبه
(2)
(0)
تیترهایی که هرگز نمیتوانند نتیجه بخش باشند!
تیترهایی که هرگز نمیتوانند نتیجه بخش باشند!

 

        رایج ترین انواع اشتباه در نوشتن تیتر و سر تیتر در این صفحه به 15 نمونه کلی با ذکر مثال می‍پردازیم


 اشتباهات رایج در تیتر نویسی

  • 1. در یک روز یک میلیون دلار درآمد کسب کنید:در تیترها قول‌‌‌‌های نامعقول ندهید. این یک راه مطمئن برای از دست دادن خواننده برای همیشه است.
  • 2. مطالعات نشان می‌دهد رابطه جنسی مکرر شانس بارداری را افزایش می‌دهد: تیترها اگر مطالب واضح و بدیهی را بیان کنند نتیجه نخواهند داد.
  • 3. ما باور نمی‌کردیم بنابراین ما آن را (دو بار) بررسی کردیم. اکنون بیایید در مورد نحوه استفاده از آن در سراسر جهان صحبت کنیم: این تیتر 18 کلمه و یک پرانتز دارد اما ما هنوز هیچ سرنخی در مورد آن نداریم و نمیدانیم در مورد چیست. قطعا موثر نخواهد بود.
  • 4. راهنمای نهایی بازی کوئیز اف کینگز: این نوع تیتر می‌تواند به خوبی نتیجه دهد، اما در صورتی که واقعا راهنمای نهایی باشد. اگر فقط 500 کلمه در مورد موضوع یادداشت می‌کنید‌، در عنوان بازنگری کنید.
  • 5. شرکت‌‌‌‌های بیمه درمانی از این ترفند جدید متنفر هستند!: مصرف کنندگان هر سال باهوش تر می‌شوند. این تیتر‌‌‌‌های تکراری بیشتر از تهییج افراد باعث رنجش آنها می‌شوند.
  • 6. ترفند جدید کاهش وزن که همه درباره آن صحبت می‌کنند!: اگر همه در حال حاضر در مورد آن صحبت می‌کنند‌، چرا این موضوع مستحق اختصاص یک مقاله به آن است؟
  • 7. این کره در دمای اتاق رها شده است. شما باور نخواهید کرد که چه اتفاقی می‌افتد!: برخی از تیترها واقعا مرده اند. عبارت “شما آنچه اتفاق می‌افتد را نمی‌توانید باور کنید ” دیگر نتیجه نخواهد داد، بنابراین راهی جدید برای جذب خوانندگان پیدا کنید.
  • 8. وقتی تحقیقات منتشر شد، آنچه آنها پیدا کردند وحشتناک بود!: در اینجا نمونه دیگری از جذب کلیلک کلاهبردارانه وجود دارد. اگر خوانندگان در واقع مطالب را بخوانند و به نظرشان وحشتناک نباشد، احساس می‌کنند فریب خورده اند.
  • 9. 60 عکس از گذشته که شما را متعجب خواهد کرد!:خوانندگان امروز نمی‌خواهند شما احساسات خود را به آنها بگویید. عناوینی مانند این نشان می‌دهد که نویسنده مقاله، مردم را بهتر از خودشان می‌شناسد.
  • 10. کدام شهر بیشترین میزان تجاوز را در کشور دارد؟ این ممکن است شما را شگفت زده کند.: خبرگزاری CNN آموخت که استفاده از موضوعات حساس مانند تجاوز برای جلب نظر مردم، خوانندگان را زده کرده و در ضدیت با شما قرار می‌دهد.
  • 11. 5 دلیل برای ملاقات با دختری که اختلال خوردن غذا دارد: ممکن است برخی از مردم هنوز از خواندن این مطالب دست نکشیده باشند، اما اکثر آنها وبلاگ‌‌‌‌‌های توهین آمیز را از لیست وبلاگ‌‌‌‌‌های نشان شده خود پاک کرده اند.
  • 12. کاهش وزن امروز به کاهش وزن بپردازید!: استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی فقط محتوا را خراب نمی‌کند. این کار همچنین برای عناوین نیز مشکل ایجاد می‌کند.
  • 13. تلاش هایتان برای ترک سیگار ناکام مانده است؟: این تیتر چیزی نمی‌گوید. بهترین عناوین، آنهایی هستند که دقیقاً به شما می‌گویند که محتوا چه چیزی را ارائه می‌دهد.
  • 14. اهمیت جنبه‌‌‌‌های حقوقی مکاتبات تجاری: وضوح برای عناوین ضروری است. اگر خوانندگان منظور تیتر را متوجه نشوند‌، مقاله را نخواهند خواند.
  • 15. نحوه بستن کفش: آموزش نحوه انجام کاری ساده و مضحک به مخاطبان به احتمال زیاد هیچ لطفی به شما نخواهد کرد.

 

 در تیتر خود از صفت ها و افعال عملی استفاده کنید که برای مخاطب مورد نظر شما جذاب باشد. سه یا چهار عنوان مختلف بنویسید‌، سپس آنها را مقایسه کنید. دقت کنید که چرا یکی را بر دیگری ترجیح می‌دهید. هرچه بیشتر با فرمول ها و ساختار‌‌‌‌های مختلف تیتر بازی کنید‌، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

 

instagramwhatsup
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر