font-family: 'Vazir', Arial, sans-serif; font-weight:normal;
menusearch
moujino.ir

تیتر‌‌‌‌های زشت در محتوا

جستجو
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۳:۵۱
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ دوشنبه
(1)
(0)
تیتر‌‌‌‌های زشت در محتوا
تیتر‌‌‌‌های زشت در محتوا

1. جسد مرده در قبرستان پیدا شد!:باور کنید یا نه‌، این تیتر علیرغم مسخره بودنش در یک روزنامه چاپ شده است.

2. مرد تک دست برای مهربانی آن‌ها کف زد!!: اگر هدف شما یک موضوع همدلانه است‌، به اشتباه موضوع را مسخره نکنید.

3. تسریع نوآوری در تجارت با همکاری Microsoft Hololens و Anheuser-Busch : تیتر‌‌‌‌های پر واژه و پر سر و صدا برای مخاطبان عام قانع کننده نیست. مثلا استفاده از اسامی شرکت ها و افراد در تیترها جالب نیست.

4. نحوه نوشتن عناوین وبلاگی که برنده جایزه می‌شوند!: تا آنجا که ما می‌دانیم‌، هیچ جایزه ای برای عناوین وبلاگ وجود ندارد.

5. نه‌، قاشق زنی جنسیتی نیست! فقط اینترنت خراب است!: مهم نیست که “قطع اینترنت” غیرممکن است. در تیتر شما از دو عبارت کاملاً نامربوط استفاده می‌کند و نمی‌تواند آنها را به هم مربوط کند! به ویژه هنگامی‌که یکی از این جملات شامل یک کلمه یا عبارت مهم باشد. در این حالت تیتر شما ناموفق است.

6. ابولا در هوا؟ کابوسی که ممکن است اتفاق بیفتد.: به نظر می‌رسد این تیتر خواسته از تاکتیک ترس استفاده کند‌، اما در نهایت شکست می‌خورد زیرا مقاله می‌گوید که این اتفاق نمی‌افتد.

7. این کارگران فقط پول می‌خواهند‌ و شما باور نخواهید کرد که آنها برای بدست آوردن پول چه کرده اند.: طبق عنوان، کارگران انتظار پول دارند. سعی کنید در تیترها از جملات بدیهی استفاده نکنید.

8. شخصی به برخی از بچه ها قیچی داد. در اینجا آنچه اتفاق افتاد را بخوانید!: اگر خوانندگان شما بلافاصله در ذهن خود یک بچه غرق در خون را تصویر می‌کنند‌، عنوان شما شکست خورده است.

9. خبرگزاری فلان می‌گوید ترامپ مرد خانواده داری است!: در شرایط سیاسی امروز‌، این عنوان اصلا ارزش خبری ندارد. یک تیتر نسبتاً بی مزه است.

10. ببر دوباره توپ‌هایش را در مکان اشتباه قرار داد!: وقتی در حال نوشتن یک تیتر هستید‌، سعی کنید کلمه‌‌‌‌‌های بد را انتخاب نکنید. بعد از نوشتن حتما آن را بازبینی کنید.

نوشتن تیتر جذاب برای بازاریابی

اگر به نظر می‌رسد تیتر‌‌‌‌های شما در دسته “بد” یا “زشت” قرار دارند‌، می‌توانید با چند نکته به راحتی در مورد آنها تجدید نظر کرده و آن‌ها را بازیابی کنید. تیتر‌‌‌‌های فوق العاده بازدید محتوای شما را بیشتر می‌کند و به شما کمک می‌کند رتبه بهتری در موتور‌‌‌‌های جستجو داشته باشید‌، بنابراین افزایش مهارت شما در نوشتن آنها بسیار مهم است.

با ایده اصلی مقاله خود را در نظر بگیرید. آیا می‌خواهید مخاطبان خود را آموزش دهید؟ خوانندگان خود را سرگرم کنید؟ به آنها ایده بدهید و الهام بخش باشید؟

 

 

  در تیتر خود از صفت ها و افعال عملی استفاده کنید که برای مخاطب مورد نظر شما جذاب باشد. سه یا چهار عنوان مختلف بنویسید‌، سپس آنها را مقایسه کنید. دقت کنید که چرا یکی را بر دیگری ترجیح می‌دهید. هرچه بیشتر با فرمول ها و ساختار‌‌‌‌های مختلف تیتر بازی کنید‌، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

 

whatsupinstagram
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر