.
همکاری در فروش (Affiliate Makreting) چیست؟ + ۱۵ ایده همکاری در فروش
شاید شما هم در مورد بهترین سیستم همکاری در فروش تحقیق کردهاید و بهدنبال پیدا کردن پرسودترین سیستم همکاری در فروش هستید. ایدهای که در پشت سیستم همکاری در فروش با پورسانت بالا وجود دارد این است که شما محصولات دیگران را اغلب از طریق یک شبکه وابسته تبلیغ میکنید.
اما در حقیقت مردم به لطف بازاریابی شما خرید میکنند، کمیسیون دریافت میکنید. جالب است بدانید که در سالهای اخیر همکاری در فروش محصولات آموزشی (همکاری در فروش محصولات دیجیتال) هم رونق زیادی داشته است.
اگر محصولی دارید و میخواهید فروش بیشتری داشته باشید، میتوانید از طریق یک برنامه وابسته به مروجین انگیزه مالی بدهید. اگر محصولی ندارید و میخواهید پول در بیاورید، میتوانید محصولی را که احساس میکنید ارزش دارد تبلیغ کنید و از آن به عنوان بازاریاب وابسته درآمد کسب کنید.
قبلا در مورد همکاری در فروش صحبت کردهایم اما اکنون میخواهیم بدانیم که در بهترین سیستم همکاری در فروش (همکاری در فروش با پورسانت بالا) ایران و جهان چیست، طرفهای آن چه کسانی هستند و چطور شروع کنیم؟ بنابراین بیایید به راهنمای بازاریابی افیلیت مارکتینگ خود برویم.
آنچه در این مطلب خواهید خواند نمایش فهرست محتوای این متن
همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ (Affiliate Makreting) همانطور که از نامش هم مشخص است به همکاري در فروش یک محصول یا خدمت خاص اطلاق میگردد.
وقتی یک تولیدکننده بزرگ محصولات خود را به بازار عرضه میکند، افراد میتوانند برای همکاری در فروش محصولات آن اعلام آمادگی کنند. آنگاه بین تولیدکننده و مشتریان افرادی به عنوان همکار فروش قرار میگیرند که مشتریان بیشتری برای خرید به تولیدکننده اصلی ارجاع میدهند و بابت هر مشتری که خرید انجام دهد، پورسانتی را از تولیدکننده اصلی دریافت میکنند.
همکاری در فروش (Affiliate Makreting) چیست؟ + ۱۵ ایده همکاری در فروش
تصور کنید شما به صورت عمده از خارج کشور اسباببازی خاصی را وارد کشور میکنید یا از تولیدکنندههای داخلی بهصورت عمده خرید میکنید. البته خودتان هم میتوانید تولیدکننده آن اسباببازی باشید؛ در هر صورت شما فروشندهای هستید که میخواهید محصولی که در دست دارید را بهصورت گسترده با نرخ مصوب به فروش برسانید.
در اینصورت شما برای فروش گسترده خود به بازاریابان زیادی نیاز خواهید داشت. بازاریابانی که به صورت اینترنتی اقدام به معرفی و فروش محصول شما کنند، سیستم همکاری در فروش ایجاد میکنند؛ در واقع شما بخش بزرگی از محصولات خود را با سیستم همکاري در فروش عرضه کردهاید.
اگر چه مصرفکنندگان نهایی با همان نرخ مصوب محصول شما را دریافت میکنند اما شما باید از سود خود به افرادی که همکاري در فروش کردهاند پورسانت یا کمسیون بدهید. افرادی که در سیستم همکاري در فروش کار میکنند، با عنوان بازاریابان اینترنتی، بازاریاب وابسته یا تبلیغکننده هم خوانده میشوند. هدف اصلی از ایجاد سیستمهای همکاري در فروش، افزایش فروش است.
شما میتوانید هم ایده همکاری در فروش دهید و هم بازاریاب و همچنان از ایده اصلی تقسیم درآمد سود ببرید.
حال بیایید به تمام قسمتهای بهترین سیستم همکاری در فروش نگاهی بیندازیم.
همکاری در فروش: این حزب بعضاً به عنوان ناشر نیز شناخته میشود. افلیت مارکتینگها میتوانند به صورت فردی یا حتی به صورت زنجیرهای یا شرکتهای بزرگ مانند بوش و… باشند. یک تجارت همکاری در فروش میتواند هر ماه چند صد دلار کمیسیون یا ده ها میلیون دلار درآمد کسب کند.
بازاریابی درونگرا (inbound marketing) + مثال عملی ایرانی
این جایی است که بازاریابی برای بهترین سیستم همکاری در فروش اتفاق میافتد. یک افیلیت مارکتینگ یک یا چند محصول وابسته را تبلیغ میکند و سعی میکند مشتریان بالقوه را از ارزش محصول بازرگان جذب و متقاعد کند تا در نهایت خرید آن را انجام دهند. این امر میتواند با راه اندازی یک وبلاگ بررسی محصولات فروشنده حاصل شود.
مصرف کننده: مشتری یا مصرف کننده سیستم همکاری در فروش را دور و برش پیدا میکند. بدون فروش، هیچ کمیسیونی برای توزیع وجود ندارد و هیچ درآمدی برای تقسیم وجود ندارد.
دکترویز
افیلیت مارکتینگ شما در بهترین سیستم همکاری در فروش سعی خواهد کرد در هر کانالی که صلاح میداند، اعم از شبکه اجتماعی، بیلبوردهای دیجیتالی یا از طریق موتور جستجو با استفاده از بازاریابی محتوا در وبلاگ، به مصرف کننده بازاریابی کند.
این که آیا مصرف کننده میداند که آنها بخشی از سیستم بازاریابی شرکتهای همکاری در فروش هستند یا خیر، بیشتر به شرکت افیلیت بستگی دارد.
برخی تصمیم میگیرند که به مصرف کنندگان خود اطلاع دهند و شرکتهای همکاری در فروش بیشتر تمایل دارند در مورد انگیزه بازاریابی خود از نظر مالی شفاف باشند، اما برخی دیگر این کار را نمیکنند.
آنها اجازه میدهند سیستم ردیابی در پس زمینه کار کند، جایی که مشتری میتواند روند خرید را مثل همیشه دنبال کند و شرکت وابسته همچنان در ازای کارمزد پرداخت میشود.
مصرف کننده معمولاً قیمت بالاتری به بازاریاب شرکت وابسته پرداخت نمیکند، زیرا هزینه شبکه وابسته قبلاً در قیمت خرده فروشی لحاظ شده است.
شبکه: فقط برخی قسمت شبکه را از معادله بازاریابی همکاری در فروش در نظر میگیرند. اما یک راهنمای بازاریابی همکاری در فروش باید شامل شبکههای زیادی باشد زیرا در بسیاری از موارد، یک شبکه به عنوان واسطه بین شرکت افیلیت و بازرگان کار میکند.
در حالی که میتوانید دوره آنلاین شخصی را ایجاد کرده و فقط یک سهم مستقیم از درآمد را با آنها ترتیب دهید، به شبکه ای مانند ClickBank یا کمیسیون اتصال اجازه پرداخت و تحویل محصول را میدهد تا نکته جدی تری در مورد بازاریابی همکاری در فروش شما ایجاد کند.
بعضی اوقات، شرکتهای افیلیت مجبورند از طریق یک شبکه وابسته از طریق آن شرکت کنند تا حتی بتوانند محصول را تبلیغ کنند. به عنوان مثال، این اتفاق میافتد اگر تاجر فقط برنامه همکاری در فروش خود را در آن شبکه مدیریت کند.
سپس شبکه وابسته به عنوان پایگاه داده بسیاری از محصولات عمل میکند، که بازاریاب شرکتهای همکاری در فروش میتوانند از بین آنها محصولات موردنظر را انتخاب کنند.
در مورد تبلیغ کالاهای مصرفی، مانند ابزار، کتاب، اسباب بازی و وسایل خانگی، بزرگترین شبکه همکاری در فروش، آمازون است. برنامه افیلیت Amazon Associates به شما امکان میدهد هر کالایی را که در سیستم عامل آنها فروخته میشود تبلیغ کنید. آمازون یکی از بهترین سیستم همکاری در فروش جهان را دارد. همکاری در فروش کالای ایرانی به چه صورتی است؟
هر کسی میتواند ثبت نام کرده و سپس یک لینک همکاری در فروش سفارشی برای محصولات آمازون ایجاد کند. اگر شخصی از طریق لینک شما خرید کند، کمیسیون کمی بدست میآورید.
با روشن شدن اصطلاحات اساسی، بیایید نمای کلی از چگونگی شروع کار با بازاریابی شرکتهای همکاری در فروش خود داشته باشیم.
سیستم افیلیت یا همکاري در فروش مزایای زیادی دارد که میتواند به عنوان یک شغل اصلی و پردرآمد در نظر گرفته شود. افرادی که کارمند یا دانشجو هم هستند، میتوانند به عنوان یک شاغل پارهوقت به آن نگاه کنند. مزایای این نوع از سه کسب و کار موفق در ایران به قرار زیر است:
همکاری در فروش میتواند برای فروش یک محصول، خدمت، اکانت با حتی اشتراک ویژه یک سایت صورت بگیرد. در اینجا به چند مورد از مدلهای همکاري در فروش رایج اشاره خواهیم کرد:
این نوع از همکاری در فروش رایجترین مدل مربوط به این کسبوکار است. در این صورت افراد با تبلیغ محصولات فیزیکی در سایت خود اقدام به معرفی و فروش آن محصولات میکنند. هم در سطح جهان و هم در کشور خودمان این مدل از همکاري در فروش به صورت گسترده انجام میشود و طرفداران زیادی هم دارد.
شرکتها بین ۲ تا ۱۰ درصد بابت فروش هر محصول به همکاران خود پورسانت پرداخت میکنند. (نرخ پورسانت هر محصول با دیگری متفاوت است)
دیگر مدل رایج همکاری در فروش، مشارکت در فروش خدمات است. هر خدمت خاصی که به صورت گسترده ارائه شود میتواند همکاران زیادی برای فروش نیاز داشته باشد. در کشورمان این نوع از همکاری در فروش بیشتر برای سایتهای فروش هاست و سرور در دسترس است.
احتمالاً وقتی در گوگل دنبال دوره آنلاین خاصی گشتهاید، متوجه این موضوع شدهاید که برخی از سایتها محصول اصلی را ندارند، بلکه تنها لینک سایت اصلی که آن دوره را ارائه کرده است در سایت خود قرار دادهاند.
وقتی شما از طریق یکی از این سایتها به صفحه اصلی فروش محصول هدایت میشوید و پس از پرداخت محصول را دانلود میکنید، درصدی از سود فایلی که خریداری کردهاید به جیب صاحب سایتی که اولین بار وارد آن شدید واریز میشود.
همکاري در فروش نسخه آنلاین فیلمهای سینمایی تازه اکران شده، دورههای آموزشی آنلاین و کتابهای الکترونیکی از جمله رایجترین مدل این نوع همکاري در فروش هستند.
آمازون یکی از بزرگترین پلتفرمهای ارائه دهنده همکاري در فروش به خیل عظیمی از افراد در سراسر جهان است. سیستم همکاری در فروش آمازون، همکاري در فروش محصولات فیزیکی است (البته محصولات دانلودی هم به تعداد کمتر قرار دارد).
هرکسی که بخواهد در هر جای دنیا میتواند با ثبتنام در بخش همکاری در فروش سایت آمازون، برای تعدادی از محصولات آن تبلیغ کرده و در برابر هر فروشی که برای آمازون انجام دهد، پورسانت دریافت خواهد کرد.
بازاریابی برونگرا چیست؟ +8 مثال موفق اوتباند مارکتینگ(outbound marketing) در ایران
همکاري در فروش آمازون را میتوان بزرگترین سیستم همکاري در فروش دنیا دانست. تنوع محصولات این سایت به حدی زیاد است که شما از مداد و پاک کن گرفته تا لباس، ظروف، ماشین، خانه یا حتی جزیره را برای تبلیغ و همکاری در فروش آن انتخاب کنید.
با توجه به تحریم بودن آیپیهای ایران و بانکهای ایرانی در جهان، همکاري در فروش سایت آمازون برای ایرانیان کمی دشوار است و نیاز به دور زدن تحریمها دارد. اما حتی با این اوضاع نیز افرادی در داخل کشورمان هستند که با همکاری در فروش آمازون به درآمدهای خوبی دست پیدا کردهاند.
مقاله اختصاصی ما در مورد ” کسب درآمد از آمازون ” را مطالعه نمایید.
اگر همکاری در فروش آمازون کار سختی باشد، همکاري در فروش سایت دیجیکالا برای ایرانیان بسیار راحت و بیدردسر است. میتوان دیجیکالا را نمونه داخلی آمازون دانست که در آن بیش از دو میلیون محصول گوناگون برای فروش وجود دارد.
پس از اینکه دیجیکالا این امکان را ایجاد کرد، افراد زیادی از سراسر کشور برای همکاری در فروش دیجی کالا داوطلب شدند. سیستم همکاری در فروش دیجیکالا علاوه بر فروش محصولات فیزیکی در مورد دعوت از دوستان هم ممکن خواهد بود؛ به طوری که دیجیکالا بابت هر ثبتنام جدید در سایتش از طرف شما بین ۹ تا ۲۰ هزار تومان پورسانت پرداخت میکند.
سایت بزرگ دیجیکالا با ۲۰ میلیون بازدید ماهانه، پرمخاطبترین فروشگاه آنلاین ایران و خاورمیانه است. بنابراین اگر بتوانید بهصورت اصولی همکاری با دیجیکالا را شروع کنید، در عرض چند ماه به درآمدهای میلیونی از آن خواهید رسید.
بهترین سیستم همکاري در فروش کشور همین همکاري در فروش سایت دیجیکالا خواهد بود. برای موفقیت در این کار دورههای آموزشی زیادی تحت عنوان «آموزش همکاری در فروش دیجیکالا» طراحی شده است که میتوانید از آنها استفاده کنید. آمارها نشان میدهد افراد زیادی توانستهاند در عرض یک هفته یا یک ماه از طریق همکاری در فروش دیجیکالا به درآمد ۳۰ میلیون تومانی هم برسند.
البته شما اگر خود تولیدکننده یک محصول هم باشید، میتوانید از دیجیکالا برای فروش محصولتان استفاده کنید. این سایت بزرگ راههای زیادی را برای فروش و کسب درآمد محصول ایجاد کرده است که هرکدام از آنها میتواند فرصت تازهای را پیش روی شما قرار دهد.
بازاریابی واسطه نوعی فرایند است که با استفاده از آن میتوان با انجام بازاریابی برای شرکتهای مختلف و فروش محصول آنها به میزان قابلتوجهی درآمد رسید.
بسیاری از منابع سیستم همکاری در فروش را فرآیند بسیار آسان و درآمدزایی میدانند. در این سیستم شخص بازاریاب یا همکار در فروش با تبلیغات و فروش محصول یک شرکت درصدی از قیمت محصول را بهعنوان پاداش خود برمیدارد.
البته مدتزمان تقریباً زیادی است که این سیستم ایده همکاری در فروش در ایران باب شده است و مراکز و شرکتهای معروف ایرانی زیادی به جذب همکاری در فروش محصولات خود مشغول هستند.
این نوع همکاری میتواند درزمینهٔ هایی چون ایده همکاری در فروش محصولات آموزشی، ارزانکده و همکاری در فروش دیجی کالا باشد، که سایت بسیار معروف و شناختهشده ای در سطح ایران است.
در خصوص ایده همکاری در فروش دیجی کالا میتوان اینگونه گفت که شما با یک عضویت ساده میتوانید به فروش کالاهای متنوع موجود در دیجی کالا مشغول شوید و در ازای هر فروشی که میکنید پورسانت دریافت کنید.
در هر یک از سیستمهای همکاری ذکر شده در بالا شما میتوانید با استفاده درست از شبکههای اجتماعی چون تلگرام واتساپ اینستاگرام و غیره با ایجاد کانال و پیج تبلیغاتی به کسب درآمد آنلاین مشغول شوید.
به عنوان مثالی دیگر در زمینهٔ بازاریابی واسطه میتوان به سیستم افلیت بازار اشاره کرد.
این سیستم فروش معروف ایرانی فعالیت خود را از سال ۹۱ آغاز کرده است و با جذب همکاران درزمینهٔ فروش توانسته است شغل بازاریابی اینترنتی را به یکی از پردرآمدترین مشاغل اینترنتی تبدیل کند.
همکاری در فروش (Affiliate Makreting) چیست؟ + ۱۵ ایده همکاری در فروش
| تولیدات خانگی پر سود”]
روند کار سیستم همکاری درفروش بازار نیز همانند سایر بازاریابیهای واسطه است. در ادامه ۱۵ ایده فروش را مطرح کردهایم.
برای موفقیت در شغل همکاری در فروش دیجیکالا یا هر سایت و شرکت دیگری میتوانید از اصول خاصی استفاده کنید. در این مطلب به تعدادی راهحلهای موفقیت در سیستم همکاری در فروش اشاره میکنیم که در ابتدای کار میتواند برای شما بسیار مفید باشد. این راهحلها به قرار زیر هستند:
بدون داشتن اطلاعات درست دست به هیچ کاری نزنید. اگر در مورد همکاری در فروش به هر سایتی اعتماد کنید، ممکن است بعدها برای گرفتن دستمزد دچار مشکل شوید. همین مورد درباره انتخاب محصولات کمفروش یا خاص هم میتواند تکرار شود.
تصور کنید چقدر غمانگیز خواهد بود اگر کلی برای یک محصول تبلیغ کنید و زحمت بکشید اما نتوانید نتیجه مطلوبی کسب کنید. بنابراین هم در مورد سایتهای برتر ارائه دهنده همکاری در فروش و هم درباره نوع محصولات اطلاعات کافی کسب کنید.
بهتر است، قبل از شروع کار خودتان با افرادی که در این مسیر قدم گذاشته اند، مشورت کنید. در نتیجه بهتر است در ابتدای شروع مسیر با افراد ماهر و خلاق در این مسیر گفت و گو کنید و از چالشها و دغدغههای آنان باخبر شوید.
با توجه به مواردی که با آنها اشاره شد، سعی کنید با افراد مختلف در زمینه کاری خود ارتباط برقرار کنید و دایره ارتباطی خود را گسترش دهید که در نهایت با اطلاعات بیشتری وارد مسیر خودتان شوید.
یکی از اشکالات اصلی که به همکاری در فروش وارد شده بود، عدم اختیار بازاریابان بر روی کیفیت محصولات بود. این اشکال بزرگ را میتوان با انتخاب محصولات باکیفیت رفع کرد. شما اگر روی محصول یا خدمتی که ارائه میدهید حساس هستید، بهتر است تنها محصولات و خدماتی که از بالاترین کیفیت برخوردار هستند را برای تبلیغ و فروش انتخاب کنید. در اینصورت هم وجدانتان راحت خواهد بود و هم بهتر خواهید فروخت.
به این موضوع توجه داشته باشید که امروزه افراد زیادی در بازار فعالیت میکنند و شما رقیبهای زیادی دارد. بر این اساس لازم است که محصول با کیفیتی ارائه دهید که در نهایت بتوانید رضایت افراد را به خود جلب کنید و در کسب و کار خود پیشرفت کنید.
توجه داشته باشید محصول با کیفیت درواقع ضامن رشد و پیشرفت شما در کسب و کارتان است. برای ارتباط بیشتر با مخاطب بهتر است، نیاز او را بشناسید و در نهایت با ارائه محصولی با کیفیت نظر او را جلب کنید، این اتفاق در نهایت به گسترش کسب و کار شما کمک میکند و راه را برای شما هموار میسازد.
برای اینکه بتوانید ترافیک بیشتری را به سمت سایتتان جذب کنید، باید بهصورت اختصاصی روی بهینه کردن و سئو صفحات سایتتان کار کنید. سئو کمک میکند تا افراد مختلف راحتتر بتوانند صفحات محصول شما را پیدا کنند.
در اینصورت تعداد بازدیدها بالا رفته و امکان کسب درآمد شما هم در همین راستا افزایش پیدا خواهد کرد. سئوی مناسب میتواند اصلیترین عامل افزایش فروش شما باشد، بنابراین توجه به آن را در اولویت قرار دهید. برای اینکار بهتر است از بزرگترین متخصصین وب و سئو مشورت بگیرید تا شما را بهتر از هرکسی راهنمایی کنند.
در ادامه بررسی موضوع انواع همکاری در فروش به این موضوع توجه داشته باشید که هرچقدر محصول مناسب و با کیفیتی ارائه دهید ولی روی سئوسایت خود کار نکنید، مخاطب شما و محصول شما را نمیشناسد. با توجه به اینکه کسب و کارها در سالهای اخیر به سمت مجازی شدن رفته اند، بهتر است، تاثیر شبکههای اجتمائی بر کسب و کار خود را جدی بگیرید که در نهایت از این طریق به پیشرفت و موفقیت مناسبی برسید.
شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام، توییتر و یوتیوب میتوانند دیگر ابزار کاربردی همکاری در فروش شما باشند. برخی از افراد حتی سایت هم ندارند و تنها از طریق اینستاگرام یا دیگر رسانههای اجتماعی شروع به همکاری در فروش میکنند که البته قوائد خاص خودش را دارد.
بهترین کار فعالیت در پرطرفدارترین شبکههای اجتماعی موازی با فعالیتهای وبسایتتان است. اگر مدیریت تمام این صفحهها برایتان دشوار است، در کنار سایت اصلیتان، تنها در یکی از این رسانهها فعالیت کنید. مثلاً بهجای اینکه هم حساب توییتر، یوتیوب و اینستا داشته باشید، در کنار سایتتان تنها از اینستاگرام استفاده کرده و بقیه را فیلتر کنید.
مورد بعدی که فعالیت در شبکههای اجتمائی را میتوانید برای خود آسانتر کنید، استفاده از ادمین شبکههای اجتمائی است. با توجه به حجم کاری شما که پس از مدت مشخصی بیشتر میشود، بهتر است، افرادی را برای ادمین شبکههای اجتمائی خود استخدام کنید که بتوانید محصولات خود را در شبکههای اجتمائی به بهترین شکل ممکن عرضه کنید که در نهایت به رشد و پیشرفت در زمینه کاری خود برسید.
بازاریابی شبکههای اجتماعی چیست؟ + ۵ ترفند سوشیال مدیا مارکتینگ ۲۰۲۱
این رسانه اجتماعی به تنهایی میتواند پیشرفت بسیار زیادی را در فروش شما ایجاد کند. هرچقدر در برنامههای اجتماعی فعالتر باشید، شانس موفقیت شما بالاتر خواهد رفت؛ چراکه تعداد کاربران این برنامهها هر روز بیشتر میشود.
فرستادن ایمیل به مخاطبان هدف هم میتواند یکی دیگر از راههای خلاقانه و کاربردی برای افزایش فروش باشد. بدست آوردن ایمیل کاربران از طریق ثبتنام در وبسایتتان امکانپذیر خواهد بود.
خرید و استفاده از بانکهای ایمیل هم ممکن است اما بهترین راه ذخیره کردن اطلاعات کاربران سایت خودتان است. با اضافه کردن هر محصول جدید به سیستم همکاری در فروشتان، میتوانید یک ایمیل به کاربران ارسال کرده و ضمن معرفی محصول، پیشنهاد خرید بدهید.
در ادامه بررسی موضوع سایت همکاری در فروش میتوان گفت، با توجه به گسترش کسب و کارهای مجازی و افزایش مخاطبان به این موضوع توجه داشته باشید که ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین راههای برقراری ارتباط با مخاطب است. بر این اساس میتوان گفت، در جهت ارسال ایمیل مارکتیگ بهتر است، ویژگیهای محصول خود را معرفی کنید.
برای ارتباط بیشتر جهت ارسال ایمیل مارکتیگ به مخاطب بهتر است، در ابتدا نیاز مخاطب را بشناسید و در ایمیلی که ارسال میکنید به طور مشخص به موارد مورد نیاز مخاطب اشاره کنید.
همانطور که گفتم، در اصل دو طرف معادله همکاری در فروش وجود دارد که میتوانید از بین آنها انتخاب کنید، با این فرض که قصد ندارید یک شبکه وابسته مانند کمیسیون اتصال ایجاد کنید.
شما میتوانید در ازای دادن پورسانتی از فروش که انجام میدهند، تاجر شوید و از دیگران بخواهید محصول شما را تبلیغ کنند.
یا میتوانید برای کسب درآمد، به یک بازاریاب افیلیت برای یک یا چند محصولی تبدیل شوید که دوست دارید آن را تبلیغ کرده و آن را برای مصرف کنندگان به بازار عرضه کنید.
در حالی که بیشتر افراد با انتخاب مسیر وابسته شروع به کار میکنند و مطمئناً مسیر آسان تری است، ایجاد ترافیک کافی برای درآمدزایی قابل توجه فقط از فروش شرکتهای همکاری در فروش سریع یا آسان نیست.
به همین دلیل شما را در ۳ مرحله اساسی که میتوانید برای شروع در هر دو طرف بهترین سیستم همکاری در فروش شروع کنید، راهنمایی میکنیم.
اگر میخواهید به یک فروشنده در بهترین سیستم همکاری در فروش تبدیل شوید و سپس با فروش محصول خود توسط شرکتهای همکاری در فروش درآمد کسب کنید، ۳ گام ساده و در عین حال آسان وجود دارد که میتوانید بردارید. در ادامه با سیستم همکاری در فروش بازار همراه باشید.
اول، شما باید یک ایده محصول داشته باشید. در بخش بعدی چند روش به شما نشان میدهیم که میتوانید این ایده ها را بر اساس آنچه در حال حاضر محبوب است، تولید کنید.
دوم، شما باید ایده خود را تأیید کنید. شما فقط میتوانید پیش بروید و ایده خود را بسازید. اما، اگر مردم حتی آن را نخواهند چه؟ ایده فقط در صورتی خوب است که مردم واقعاً بخواهند آن را زنده کنند.
سوم، شما باید محصول را ایجاد کنید. از آنجا که ایجاد یک محصول فیزیکی معمولاً با سرمایه گذاری و خطرات زیادی همراه است، من فقط روشهای ایجاد محصولات دیجیتالی را به شما نشان خواهم داد.
این مکان ها بهترین مکان برای شروع کار هستند زیرا معمولاً فقط به وقت شما نیاز دارند و هزینه کمی یا بی هزینه میکنند.همچنین، هنگامی که محصول شما ایجاد و منتشر شد، هنوز باید برای تبلیغ محصول خود شرکتهای وابسته پیدا کنید و اینجاست که آموزش فعالیت در بهترین سیستم همکاری در فروش میتوانند به شما کمک کنند.
مردم همیشه میگویند ایده پردازی دشوار است اما اینطور نیست ایدهها آسان هستند.
اما، اگر فکر میکنید ایده شما باید بسیار اصیل باشد و از نبوغ ناب مغز شما نشات گرفته باشد سخت است. اگر میخواهید از طریق تجارت بازاریابی همکاری در فروش درآمد کسب کنید، نمیتوانید اصولی به ایده خود وابسته باشید.
در عوض، فقط ببینید چه محصولات و خدماتی از قبل وجود دارد. در نظر بگیرید که چگونه میتوانید با ارائه چیزی که مشکلات این محصولات را برطرف میکند، آنها را بهبود ببخشید.
همکاری در فروش (Affiliate Makreting) چیست؟ + ۱۵ ایده همکاری در فروش
اگر شما یک شخص خانهدار هستید شاید میخواهید محصولی تهیه کنید که کارهای خانه را راحت تر کند. به عنوان مثال، میتوانید به دنبال یک ربات جاروبرقی باشید تا برخی ایده ها را بدست آورید. سایت Robat vacuum reviews حتما اولین نتیجه سرچ در گوگل خواهد بود. در این سایت فقط با بررسی تک تک بررسی ها، میتوانید فوراً ببینید چه چیز منفی در این ربات ها وجود دارد و چه مواردی میتوانید به طور بالقوه بهبود یابید.
بنابراین، یک ایده عالی میتواند ایجاد یک دیوار مجازی باشد که برای همه رباتهای نظافت کار کند.
تصور میکنیم شما میتوانید به هرکسی که یک ربات نظافت کار دارد سیستمی بفروشید که به عنوان یک دیوار مجازی کار میکند، و ربات با تنظیم آن سیستم فقط یک فضای از پیش تعریف شده را تمیز میکند.
اکنون این یک ایده عالی و شگفت انگیز است! این برای هر کاری مفید است، من به شما نشان خواهم داد
روش دیگری که میتوانید تحقیق کنید استفاده از ابزاری به نام Buzzsumo است که محبوبیت شما را براساس اشتراکهای اجتماعی به شما نشان میدهد.
ظاهراً مردم واقعاً میخواهند بدانند که چگونه میتوان قلعههای ماسه ای خنک ساخت. بنابراین، چه کاری میتوانستید انجام دهید؟
مجموعه ای از فیلم ها را ضبط کنید که در آن گام به گام به مردم نشان میدهد که چگونه ۵ قلعه ماسه ای بسیار خاص و حماسی بسازید.
تمام موارد بالا میتوانید ایده مناسبی برای شما باشد همچنین میتوانید با مطالعه مقاله ” ۱۸ ایده کارافرینی زنان : ۰ تا ۱۰۰ موفقیت در کارافرینی ” به ایدههای بیشتری دست پیدا کنید.
مرحله ۲: اعتبار سنجی ایده شما برای فعالیت در بهترین سیستم همکاری در فروش
طبق قانون همکاری در فروش برای اینکه در نهایت یک مجموعه عالی از فیلمهای قدیمی که هیچ کس نمیخواهد آنها را بخرد انجام دهید، باید ابتدا ایده خود را تأیید کنید.
با پرسیدن سوال اطمینان حاصل کنید که آیا آنها ایده شما را خریداری میکنند یا خیر؟ نه اینکه فقط از آنها در مورد میزان علاقه شان به این ایده سوال کنید.
زیرا هرکسی ممکن است ایده شما را دوست داشته باشد یا از آن استقبال کند. اگر آنها با بله پاسخ دهند، باید بلافاصله بپرسید آیا حاضر هستید که بابت این ایده هزینه ای پرداخت کنید؟ توجه کنید که پاسخ مثبت آنها به این سوال به این معنی نیست که حتماً هزینه ای پرداخت خواهند کرد.
وقتی مردم به محصول شما علاقه مند هستند، به آنها فرصت خرید دهید. در صورت دریافت مقدار مشخصی سفارش، میتوانید از PayPal استفاده کنید و بگویید که با ثبت سفارش و پرداخت مبلغی شروع به ساختن محصول میکنید.
پس از عبور از آستانه خود و اطمینان از اینکه مردم واقعاً آن را میخواهند، میتوانید شروع به ایجاد محصول کنید.
برای ایجاد یک محصول تعداد زیادی مرحله باید دنبال کنید و این یک راهنمای کارآفرینی نیست، اما میخواهیم شما را به برخی از مبتدیان خوب معرفی کنم.
من فقط منابعی را برای راه اندازی محصولات دیجیتالی در اختیارتان قرار میدهم، زیرا نمیخواهم وقت و هزینه گرانبهایی را برای تولید یک محصول فیزیکی در اولین تلاش خود هدر دهید …
مرحله ۴: جست و جوی شرکا برای یافتن بهترین سیستم همکاری در فروش
قسمت فنی در اینجا کار ساده ای است. با استفاده از ابزارهایی مانند Gumroad یا Digital Product Delivery، به راحتی میتوانید شرکای برنامههای همکاری در فروش را تنظیم کرده و به آنها اجازه دهید کمیسیون ها را جمع کنند.
بخش دشوار یافتن شرکایی است که در واقع مخاطبانی دارند که به آنچه شما باید بفروشید علاقه مند هستند. هرچه محصول شما شایستگی بیشتری داشته باشد، جذب آن توسط سایر فروشندگان بیشتر خواهد بود و بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد.
می توانید به سادگی برای آنها ایمیل ارسال کنید، خود و محصول خود را معرفی کنید و از آنها سوال کنید که آیا تمایل به همکاری در فروش دارند یا خیر.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
زمان پاسخگویی تلفنی شنبه الی چهارشنبه ساعت 9 الی 15
دفتر مرکزی: تهران-ری-خیابان سرگرد محمدی- کوچه خلجیان کوچه صادق زاده - پلاک 1
تلفنهای تماس:02136652835
رایانامه: info @moujino.ir