font-family: 'Vazir', Arial, sans-serif; font-weight:normal;
menusearch
moujino.ir

15 ایده برای سرتیتر جذاب بازاریابی محتوای متنی ریپورتاژ آگهی

جستجو
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۹:۲۶
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ شنبه
(2)
(0)
15 ایده برای سرتیتر جذاب بازاریابی محتوای متنی ریپورتاژ آگهی
15 ایده برای سرتیتر جذاب بازاریابی محتوای متنی ریپورتاژ آگهی

 

آنچه را که در این مطلب می‌خوانید:

1 تیتر‌‌‌‌های طلایی؛ تیترهایی که به چشم می‌آیند!
2 قاتلان محتوا: تیترهایی که هرگز نتیجه بخش نخواهند بود!
3 تیتر‌‌‌‌های زشت در محتوا
4 نوشتن تیتر جذاب برای بازاریابی
 

       نوشتن تیتر جذاب برای بازاریابی نیاز به تلاش و تجربه دارد. در واقع‌، شما ممکن است تقریباً اندازه زمان لازم را برای نوشتن محتوا، لازم باشد بر روی تیتر یا عنوان محتوا آن کار کنید. درک اینکه چرا برخی از تیترها موثر واقع می‌شوند و برخی به طور کلی نادیده گرفته می‌شوند، می‌تواند به شما کمک کند تیتر‌‌‌‌های خود را به درستی انتخاب کنید.

تیتر جذاب

تیتر‌‌‌‌های جذاب؛ تیترهایی که به چشم می‌آیند!

      بهترین تیترها، تیترهایی هستند که مخاطب نتواند در برابر آنها مقاومت کند و به خواست شما عمل کند. این تیترها بسته به موضوع ممکن است احساسات مخاطب یا کنجکاوی او را برانگیخته سازد و همیشه واکنش مخاطب را در پی داشته باشد. به طور خاص‌، شما می‌خواهید خواننده بر روی عنوان کلیک کرده و محتوای شما را مشاهده کند. در ادامه چند تیتر ارائه شده است که کار را یکسره می‌کند:

  • 1. وحشت آقای تهرانی از رابطه دخترش با یک طراح وب:اشاره به احساسات و عواطف مشترک، مانند نگرانی والدین در مورد فرزند، می‌تواند یک تیتر فوق العاده موثر باشد. برای آب و تاب بیشتر نام یک سلبریتی (مثلا در اینجا تهرانی) اضافه شده است.

  • 2. 7 راه کسب درآمد قبل از دریافت بازنشستگی ازکارافتادگی:این تیتر چندین استراتژی مفید را ترکیب می‌کند؛ از یک فهرست در محتوا استفاده می‌کند‌، برای حل یک مشکل مشترک راه حل ارائه می‌دهد (درآمدزایی) می‌دهد و با مشخصه‌هایی مخاطب را محدود می‌کند (افرادی که منتظر دریافت مزایای از کارافتادگی خود هستند ولی هنوز درآمدی ندارند).

  • 3. چگونه می‌توان یک دفتر کار کارآمد در خانه داشت: با تیتر‌‌‌‌های خود یک قول خاص و عملی بدهید. صفت‌‌‌‌های غیر معمول می‌توانند به برجسته تر کردن عنوان کمک کنند.

  • 4- اشتباه کوچکی که سالانه 3000 دلار برای کشاورز هزینه دارد: نباید خواننده را گول بزنید، اما تاکتیک‌‌‌‌های ترساندن می‌تواند به موثر تر شدن تیترها کمک کند.

  • 5. آیا این اشتباهات شرم آور را در محل کار خود مرتکب می‌شوید؟ تحریک احساسات در سطوح پایین‌تر نیز می‌تواند کلیک ها را افزایش دهد، به ویژه اگر موقعیتی آشنا برای خواننده ارائه دهید.

  • 6. در عرض 2 هفته 8 کیلو وزن کم کنید: در چنین تیتری قول بیش از حد ندهید‌، اما اگر بتوانید تضمین قابل قبولی در تیتر ارائه کنید، تیترتان موثر واقع خواهد شد.

  • 7. چند تا از این غذا‌‌‌‌های ایتالیایی را امتحان کرده اید؟ سوالات در عناوین اگر بتوانید کنجکاوی خواننده را برانگیزید بسیار موثر هستند.

  • 8. ترسناکتر از صحبت‌‌‌‌‌های جنسی چیست؟ صحبت در مورد غذا و وزن: تیتر‌‌‌‌های پر از احساس می‌توانند خوب نتیجه دهند البته اگر خیلی زیاده روی نکنید. همچنین می‌توانید از عناوین خبری استفاده کنید. تا پیاز داغ قضیه را اضافه کنید.

  • 9. بیش از نیمی ‌از توصیه‌‌‌‌‌های پزشکی دکتر فلانی فاقد اعتبار علمی است: ارائه آمار می‌تواند وجهه عناوین شما را بهتر کند و توجهات را به خود جلب کند. افزودن نام سلبریتی نیز ضرری ندارد.

  • 10. وقت برای گرداندن سگتان ندارید؟ در اینجا 4 راه مناسب برای حفظ تناسب اندام سگ آورده شده است!: عنوان اصلی را با یک مشکل آشنا تنظیم کنید‌، سپس تعدادی روش خاص برای حل مساله ارائه دهید.

  • 11. چگونه یک توییت احمقانه زندگی فلان شخصیت مشهور را خراب کرد: یک خبر را با یک ترس فراگیر ترکیب کنید تا یک تیتر عالی ایجاد کنید. اگر شامل یک داستان هشدار دهنده است‌، حتی جذاب تر هم خواهد بود.

  • 12. 10 علامتی که نشان می‌دهد شما یک عکاس موفق نخواهید بود: ممکن است چند نفر را عصبانی کنید‌، اما عناوین تهاجمی می‌توانند مخاطب را ترغیب به خواندن مطلب کنند و در نهایت منجر به کلیک بیشتر می‌شوند.

  • 13. راه‌‌‌‌‌های مطمئن برای خراب کردن یک ازدواج با ارائه X دلیل که خواننده می‌تواند یک نتیجه نامطلوب ایجاد کند‌ به صورت یک فهرست می‌توانید نتیجه قابل قبولی دریافت کنید.

  • 14.10 نوع دوست دختر! شما از کدام نوع هستید؟ مثل شرکت افراد در کوییز‌‌‌‌های موجود در مجلات، این عنوان هم برای مخاطب جذابیت دارد.

  • 15. بیشتر ما ممکن است معتاد باشیم! افراد را تشویق به کلیک کنید تا بدانند آیا آنها عضوی از گروهی خاص که در تیتر عنوان کرده اید، هستند یا خیر. هر دو نوع مثبت و منفی می‌توانند موثر واقع شوند.

در تیتر خود از صفت ها و افعال عملی استفاده کنید که برای مخاطب مورد نظر شما جذاب باشد. سه یا چهار عنوان مختلف بنویسید‌، سپس آنها را مقایسه کنید. دقت کنید که چرا یکی را بر دیگری ترجیح می‌دهید. هرچه بیشتر با فرمول ها و ساختار‌‌‌‌های مختلف تیتر بازی کنید‌، نتیجه بهتری خواهید گرفت.
whatsupinstagram
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر